İşletmeyi Geliştirmenin Yolları - İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi

İşletmeyi Geliştirmenin Yolları

Kaliteli pazarlama araçları yaratın

“Oturun ve bir kırtasiye paketi, broşürler ve sunum araçları da dahil olmak üzere, potansiyel bir müşteri veya müşteri ile iletişim kurduğunuzda ihtiyacınız olan her şeyin bir listesini yapın” diye tavsiyede bulunur Pazarlama uzmanı Kim T. Gordon

Müşterileri tarzı ile selamlayın

Sesli posta, pazarlama planınızın bir bileşeni gibi görünmeyebilir, ancak potansiyel bir müşteri ararsa ve çocuğunuz cevap verirse, teknik olarak kendisine bir müşteri çağrısı yapmadan önce bu müşteri kaybolur. Ardından, arayanların hizmetleriniz hakkında daha fazla bilgi almak için “1” e, web ve e-posta adresleriniz için “2” ye basabilmeleri için kendinize profesyonel bir sesli posta sistemi oluşturun.

Mümkün olduğunca dar yerlere odaklanın

Bütün insanlara ulaşmaya çalışmak yerine, hedef kitlenizi kalifiye umutlarla daraltın. Her iki ayda bir kez yedi ağ grubuna gitmek yerine, her hafta en iyi beklentileri olan iki gruba gidin.

Ticaret fuarlarından en iyi şekilde yararlanın

Önceden fuarda yer almazsan, yerini seninle paylaşmak isteyen birini bulmaya çalış. Fuarda ziyaretçi olarak mutlaka yer alın.

Çevrimiçi rekabetçi istihbarat sağlayın.

Bugün, bu bilgi tamamen parmaklarınızın ucunda. “Öyleyse rakip sitelerinizi bulun ve tıklayarak edinin. Aynı ürünleri sattığınız kişileri görmek ve onlar hakkında araştırma yapmak sizin için önemlidir. Çünkü piyasada kimlerin olduğunu bilmezseniz geliriniz de yavaş yavaş düşmeye başlayacaktır.

Yardımınızı sunun.

İyi bir işadamı olarak mı, yoksa her şeyde iyi bir insan olarak mı bilinmek istiyorsunuz? Topluluğunuza ve işletmenize yardımcı olmanın diğer bir yolu, kendinizi kar amacı gütmeyen bir kuruluşla hizalandırmaktır.

Çalışma örnekleri sunun.

Örneğin, bir web tasarımcısıysanız internette gezinin, potansiyel bir müşteri bulun ve sitelerini iyileştirmeleri için onlara kullanabilecekleri birkaç ipucu gönderin.

8.İletişim ağınızı geliştirin

Tavsiyelere kulak verin , kendinizi geliştirin . Eksiklerinize göz atıp, kendinizi tamamlamanıza yardımcı olacaktır.

 9.Çevrimiçi sohbet edin. 

Kitlenize hitap eden haber gruplarını bulun ve sohbete katılın.

9) Müşterilerin sizi çevrimiçi olarak bulmasını beklemeyin. 

Kitlesel,  reklamcılık için bir e-posta listesi satın almak yerine, internette araştırma yapıp, kendi işinizle bağlantılı işyerlerini arayın. Sonra onlara neden sizinle iş ilişkisi kurmaları gerektiğini içeren kişiselleştirilmiş bir e-posta yazınız.

Bir seminer düzenleyin.

Halka açık konuşma korkusunu aşmanın iyi bir yolu. Ücretsiz tanıtıma başlarsanız, sizi aramaları için umut vaat etmiş ve uzmanlık düzeyinizi geliştirmiş olursunuz.

YAZAR: BETÜL EYUBOĞLU




Herkesten Önce Haberim Olsun !


Acil Bigilendirme Beni Arayın
Mail Bigilendirmesi Yapın
İletişim Bilgilerinize Ekleyin



Tags