Programın Amacı
Bu eğitim, genel pazarlama prensipleri konusunda uzmanlaşmak isteyen tüm katılımcılara, modern ve bütünleşik pazarlama yaklaşımları ışığında planlama ve yönetme becerisini kazandırmayı amaçlar. Eğitim içeriği, pazarlama alanında kariyer hedefleyen veya bu alanda çalışan profesyonellere ve yöneticilere yönelik hazırlanmıştır.
Kimler Katılmalı?
Pazarlama işinde olanlar
Süre: 2 gün
İÇERİK
• Marka Tanımı ve Tarihçesi
• Markanın Faydaları
• Başlıca Marka Unsurları ve Seçme Kriterleri
• Marka Kişilikleri Kavramı ve Çeşitleri
• Marka Konumlandırması ve Önemi
• Marka Konumlandırma Süreçleri
• Marka Mimarisi
• Marka Çeşitlendirmesi
• Marka Genişlemesi
• Marka Yayılması
• Marka Çoklaması
• Alt Markalama
• Algı Yönetimi