Bir Etkinlik Neden Duyurulur - İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi

Bir Etkinlik Neden Duyurulur

Okuma Süresi: 1 Dakika

Öncelikle firmalar duyurma ve kitle iletişim araçlarını kullanmak için kendi MARKAlarının bilinirliğini arttıracağını bilirler. Bununla birlikte doğru organizasyon ve düzenli bir çalışma için yapmış oldukları ETKİNLİKLER hedeflemiş oldukları kitle ile doğrudan bir bağ kurmaları yönünde fayda sağlamaktadır.

Markaların Ben Sizi Önemsiyorum deme şeklidir etkinlik duyurulması. Hedef kitlesine ben sizi anladım ve sizin için önemli olan bu konuda sizlere destek sağlamaktan çekinmiyorum deme şeklidir. Markalar daha çok kitleye ulaşmaları için yaptıkları işlerin görünür olması önemlidir. Paylaşımlar insanları markaya bağlar ve marka sadakati denilen olgu böyle kazanılır. İnsani duygular yükleyerek insanlar gibi önemli konularda veya ortak zevklerde buluşmaları ile MARKA bağlılığı ve MARKA sadakati artırılır.

Pazarlama açısında bakıldığında düzenli olarak ürünlerini tüketecek sadık müşteriler bulan firmalar sürdürülebilirlik açısından kar elde eder. Hem markalarının zevk, duygu, düşünce, hedef, vizyon gibi yönlerden sağlam temeller üstüne oturan bir olgu halini alırken, hem de içine girmek istedikleri hedef kitlelerini kendi çatıları altında toplamış olurlar.

 Sosyal medyanın gelişmesi ile kitleler kendilerine yakın buldukları markaları takip etme ve her etkinliğinden haberdar olma şansları da arttı. Dijital dönüşümlerin hızlanması ile birlikte markalar hem sosyal medya hem de kendi kitlelerini oluşturmalarına yardımcı oldu.

Hakan Kamilçelebi

İGEME Organizasyon Koordinatörü




Herkesten Önce Haberim Olsun !


Acil Bigilendirme Beni Arayın
Mail Bigilendirmesi Yapın
İletişim Bilgilerinize Ekleyin