Dijital Pazarlama ve Seo

Eğitim Amacı:

Bu programının amacı iş dünyasındaki dijital dönüşümün iş modelleri ve pazarlama sistemi üzerindeki etkilerini ortaya koyarak katılımcılara dijital pazarlama vizyonu kazandırmaktır. Ayrıca katılımcılara, dijital dönüşümün temel unsuru olan sosyal medya araçlarının sistematik, etkin ve sonuç odaklı yönetimine ilişkin becerilerin kazandırılması hedeflenmektedir.

Kimler Katılmalı:

Günümüz iş dünyasındaki dijital dönüşüme adapte olmak isteyen ve kariyer hedeflerini bu noktaya yönelten, dijital pazarlama araçlarını ve sosyal medyayı etkin kullanarak başarılı pazarlama sonuçları ortaya koymak isteyen tüm alanlardan katılımcılar bu programa katılabilir.

Eğitimin Kapsamı

Eğitim kapsamındaki konulara ilişkin temel bilgilerin yanında örnek olaylara ve uygulamalara yer verilecektir.

Eğitimin Kapsamı ve Hedefi:

İnternet ve Sosyal Medya firmaların hedef müşterileriyle etkileşime geçebildikleri, davranışlarını gözlemleyebildikleri ve satın alma kararlarını etkileyebildikleri bir platform olmuştur. E-pazarlama ve Sosyal Medya Uygulamaları eğitiminin amacı Google Analytics, Google Adwords, Sosyal Paylaşım Siteleri, Bloglar ve Sosyal Medya Ölçümü gibi e-pazarlama ve sosyal medya araçlarını kullanarak markanızı veya firmanızı nasıl tanıtabileceğiniz, sosyal ortamda itibarını nasıl yönetebileceğiniz hakkında bilgi vermektir. Ayrıca başarılı sosyal medya kampanyaları oluşturmanıza ve müşterilerinizle etkileşim kurarak satın alma kararlarına yön vermenize yardımcı olmaktır.

Eğitimin İçeriği:

  • Dijital Dünyada İletişim ve Pazarlama
  • Geleneksel, Yeni ve Sosyal Medya
  • E-Pazarlama Bileşenleri
  • Web Siteleri, Mobil Siteler, Bloglar, Sosyal Medya Siteleri, Mikro Siteler
  • E-Pazarlama ve Başarının Ölçümü
  • SEM (Search Engine Marketing) Arama Motoru Pazarlaması
  • Google Analytics’e Giriş: Kurulumu ve Kullanımı
  • Google Adwords’e Giriş Kampanya Kurgusu, Stratejiler ve Optimizasyon
  • Sosyal Medya, Önemi ve Avantajları
  • Sosyal Medya Araçlarının Tanımlanması:
  • Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn
  • Sosyal Medya Stratejisi Oluşturma
  • Sosyal Medya’da Kaliteli İçerik Üretmenin Yolları:
  • Facebook, Twitter, Instagram Pazarlamanın Temelleri ve Reklam Modelleri
  • Sosyal Medya Takip ve Ölçümleme:
  • Yönetim ve Raporlama Araçları
  • Sosyal Medya ve Marka: Tanıtım ve Pazarlama
  • Marka duruşu geliştirme, Politika oluşturma, İletişim stratejisi oluşturma
  • Ürün ve Hizmet Tanıtımı
  • Sosyal Medya ve Topluluk Yönetimi:
  • Topluluk nasıl üretilir ve Aidiyet hissi nasıl oluşturulur?
  • Sosyal Medya’da İtibar ve Kriz Yönetimi:
  • Müdahale, Genel Strateji ve Marka iletişimi nasıl olmalıdır?

EĞİTİM YERİ
The Marmara Şişli , Istanbul

EĞİTİM TARİHİ
29.04.2017
Kontenjan 25 Kişi İle Sınırlıdır.

Saat 09:30 – 17:00 Arası Yemek ve İkramlar Dahildir.
1 Günlük Eğitim Bedeli 499 TL dir

 

İsminiz

E-mail

Telefon Numarası

Eğitim

Açıklama

Dekontunuz:

Kesin kayıt için ödeme dekontunu kayıt formuna ekleyiniz yada“egitim@igeme.com.tr” adresine mail atınız
Hesap Adı : İGEME
Banka : Yapı Kredi Bankası
Banka Hesap Numarası : TR 1400 0670 1000 0000 8957 9249
Eğitimle ilgili sorularınızı açıklama bölümüne yazabilirsiniz