Dikkat: Sağlık Turizm Pazarlama iletişim Danışmanlığı sorumluluk ister... - İGEME

Dikkat: Sağlık Turizm Pazarlama iletişim Danışmanlığı sorumluluk ister…

Okuma Süresi: 2 Dakika

Sağlık Turizm Yurtdışı Pazarlama Danışmanlığı

Sağlık Sektörü; doğası gereği ve yapanların etik değerleri açısından bir işten çok hizmettir. Bu bilinç ile hizmet ihraçtı olarak adlandırılsa da. Bir mal gibi değerlendirilerek ticarileştirildiğinde yapan ve alanın kendi içinde çeliştiği bir iştigal konusudur.

Sağlık turizmi bir tek bu neden ile bile özel olarak değerlendirilmelidir. Sağlığa ilişkin çalışma yapanın sektörü, paydaşları, işbirliği yapacağı aktörleri iyi anlaması gerekir. Bu dili bilmelidir. Bu hukuku bilmelidir. Sağlık turizm pazarlama danışmanlığı bu nedenle düşünülmesi gereken bir iştir.

Saha tecrübesi olmayan arkadaşların yaptıkları işi doğru tanımlayamadıklarını görüyoruz. Sizler ağzınız ile kuş tutmayı başardınız biliyoruz. Ama o kuşlar karga bunlar kuğu… Bunun bilincinde olmalıyız. Etik değerler, kurallar, malpraktis, tıbbi dil ve doktorun yaratıcı zekasının önündeki engel değil bir organizatör olmanız gerektiğini bilmelisiniz. Sağlık turizm pazarlama danışmanlığı, özel bir alandır. Sadece yüksek entelektüel hizmet gören paydaşlar açısından değil diğer tarafta tam tersi C segment toplumsal seviye ve altı kesimlere ulaşmak için gerekli dili bilmek açısından da ayrışır.

Sağlık turizm Teşvik Danışmanlığı; sosyoloji, reklam, dijital dünya, web teknolojisi ve yurtdışı pazarlama bilmeyi zorunlu kılmaktadır.  Tüm bunların dışında tıbbi reklam yasakları ve etik değerleri ve malpraktisi anlamak gerektiriyor.

Yapacağımız çalışmalarda dikkatli olmalısınız. Bu makine parçası satmaya benzemez. İnsanların sağlığına yönelik yönlendirme yapmak sorumluluk ister.

Fıkrada olduğu gibi:

Dünyaca ünlü kalp doktorunun arabası bozulmuş ve arabasını tamire götürmüş. Tamirci arabanın kaputunu açmış ve Doktora dönerek:

-Size bi şey soracağım.

Ben ve siz hemen hemen aynı işleri yapıyoruz. Örneğin ben şimdi özenle kaputu açacağım bir bakışta problemin nerede olduğunu anlayacağım, kapakçıkları temizleyeceğim, gerekirse kabloları ve motor yağını değiştireceğim. Hatta çok gerekli ise motoru çıkarıp yerine yenisini takacağım.

Söylermisiniz; siz nasıl oluyor da milyon dolarlar kazanıyorsunuz ama ben meteliğe kurşun sıkıyorum..?

Bunun üzerine Doktor tamircinin kulağına eğilmiş ve şöyle demiş :

– Bunların hepsini motor çalışırken yapabilir misiniz?

Sizde Sağlık Turizm Danışmanlığı yapmadan yada yapıyorum demeden sorun kendi kendinize…

İGEME SAĞLIK TURİZM PAZARLAMA DANIŞMANLIĞI; yıllık hizmet bedeli 100 bin

Analiz

Markalaşma

Materyal Üretimi

Strateji Belirleme

Hizmet ve Fiyat analizi

Pazar araştırma ve saha belirleme

Dijital ve Konvansiyonel Pazarlama

Roadshow Organizasyonu

CRM altyapısı

Database ve Bigdata yaratma

Operasyonel Süreçleri Belirleme

Negatif soruları pozitife çevirme

Devlet Destekleri takibi

Akreditasyon

 

 

 




Herkesten Önce Haberim Olsun !


Acil Bigilendirme Beni Arayın
Mail Bigilendirmesi Yapın
İletişim Bilgilerinize Ekleyin



Latest posts