İLETİŞİME GEÇİN

Yurtdışı Mail Listeleri Oluşturmak, Yurtdışı Mail Atmak

Mail lending page tasarım kodlama 500$
Mail tasarımı her dil için kodlama    150$
Data liste kullanma                   adetx0,1$
Özel Data liste oluşturma         adetx   1$

E-posta Pazarlama Dizilerini Kullanın

Herhangi bir iyi satış hunisinin bir parçası, bir e-posta pazarlama dizisi olacaktır. Bunlar, listenize abone olduklarında kullanıcılara gönderilen otomatik mesajlardır. Abone ile bir ilişki kurmak için e-posta sıranızı kullanın. Özgün ve şeffaf olun. Ve yolculuğunuzu iletin.

Listenizi bölümlere ayırmak için e-posta yanıtlarını ve tıklamaları kullanın. Örneğin, biri belirli bir bağlantıya tıklarsa, bir şeye ilgi duyduğunu açıkça gösterir. Bu aboneyi daha sonra onlara pazarlamak için etiketleyin. Birisi satın alırsa, onu alıcı olarak etiketleyin. Alıcılarınızı ve abonelerinizin ilgi alanlarını belirlemek, segmentlere ayırma için çok önemlidir.

Yayın gönderdiğinizde, bölme testi yapın. Her şeyi ayrı ayrı test edin, aslında, tetiği çekip gerçekten test edene kadar neyin en etkili olacağını asla bilemezsiniz. Bu, kitlenizin neye daha iyi yanıt verdiğini anlamanıza yardımcı olacak, sizi daha iyi bir iletişimci yapacak ve müşterilerinize daha iyi satış yapabilecek hale getirecektir.

Neden E-posta Pazarlama Kullanmalıyım?
E-posta pazarlamayı kullanmanın birçok nedeni vardır. En yaygın olanlardan bazıları aşağıdaki şekildedir:
İlişki kurmak: Kişiselleştirilmiş içeriklerle müşteri ya da potansiyel müşterilerle bağlantı kurmak.

Marka bilinirliğini artırma: Potansiyel müşterilerinizin etkileşime hazır olduğu anlarda şirketinizi ve hizmetlerinizi hatırlatmak.

İçerik tanıtım: Alakalı blog veya faydalı olabileceğini düşündüğünüz içerikleri potansiyel müşterilerinizle paylaşmak.

Potansiyel müşteriler oluşturma: Abonelerinizi, değerli bulabilecekleri bir içerik, indirim ya da promosyon karşılığında potansiyel müşterilere dönüştürmek.

Ürün ve hizmet pazarlama: Ürün ve hizmetleri tanıtmak.

E-posta Pazarlama Hizmetlerinin Maliyeti Nedir?

Çoğu e-posta pazarlama sağlayıcısı, göndermeyi planladığınız e-posta sayısına göre aylık bir ücret alır. Planlar daha sonra belirli özelliklere göre daha da değişir.

Eğer zaman zaman bir e-posta pazarlama hizmetine ihtiyaç duyan bir işletmeyseniz, bazı sağlayıcılar kullandıkça öde fiyatlandırmasına izin verir. Bu esnek bir seçenektir. Boşa gidebilecek bir abonelik için her ay para ödemek yerine yalnızca kullandığınız kadar ödersiniz.

Çoğu e-posta pazarlama servisleri, yazılımlarının ücretsiz bir sürümünü veya 30 günlük ücretsiz bir deneme sürümü sunar. Böylece yazılımı test edebilir ve ihtiyaçlarınıza göre nasıl çalıştığını görebilirsiniz.

Hangi e-posta pazarlama hizmetinin işletmeniz için en iyi çözümü sunduğunu gerçekten anlamak için bu araştırmanız sırasında mümkün olduğunca çok sayıda ücretsiz deneme yapmanızı öneririz.

En İyi 10 E-Posta (Email) Pazarlama Aracı

Tonlarca fiyat planı, karmaşık görünümlü e-posta otomasyonu, teslim edilebilirlik oranlarındaki farklılıklar… Tüm bunlar düşünüldüğünde, en iyi e-posta pazarlama aracını seçmek zor olabilir. Bu nedenle sizin için mevcut en iyi çözümleri bir araya getirdik.

Umarız bu yazıyı okuduktan sonra hangi e-posta pazarlama hizmetini seçeceğiniz konusunda net bir fikir edinirsiniz.

  1. MailChimp
  2. GetResponse
  3. SendinBlue
  4. ActiveCampaign
  5. Benchmark
  6. Constant Contact
  7. MailerLite,
  8. SendGrid
  9. Sendicate
  10. igememailconverter

E-Posta Pazarlama İle İlgili Sık Sorulan Sorular

  1. E-posta pazarlama hizmeti nedir?

E-posta pazarlama, müşterilerinize ve potansiyel müşterilerinize e-posta göndermenizi sağlayan dijital bir pazarlama stratejisidir. E-posta pazarlamayı etkin bir şekilde yaptığınızda, sizden bir defa alışveriş yapan müşterilerinizi bile sadık birer müşteri haline getirebilirsiniz.

E-posta pazarlama araçları profesyonel e-postalar oluşturmanıza yardımcı olur, ancak her şey bununla bitmez. Birçok e-posta pazarlama aracı, e-posta listenize kaydolmuş yeni bir aboneyi karşılayan veya müşterinin doğum gününde indirimler sunan bir e-posta serisi gibi, otomatik yanıtlar oluşturmanıza olanak sağlayan hizmetlerden yararlanmanızı sağlar. Bu otomasyon özellikle küçük işletmeler için faydalıdır. Küçük işletmeler e-posta pazarlamayla yeni müşteriler kazanarak büyümeye katkı sağlayabilir.

  1. Neden bir e-posta pazarlama hizmeti kullanmalıyım?

E-posta pazarlaması her işletme için gerekli olmasa da, müşterilerinize ulaşmak ve genel pazarlama stratejinizi geliştirmek için iyi bir yoldur. E-posta, dünyanın en çok kullanılan iletişim kanallarından biridir ve bu da işletmelerin mesajlarını müşterilerine ulaştırmasına olanak tanır. Data and Marketing Association’a göre, e-posta, sosyal medyadan üç kat daha fazla olan %4,400’lük bir yatırım getirisine sahiptir.

  1. E-posta pazarlamamı nasıl ön plana çıkarabilirim?

İşletmenize en uygun e-posta pazarlama aracını seçmek, kampanyalarınızın öne çıkmasına yardımcı olmanın ilk adımıdır. Bundan sonra, müşteri tabanınızın istek ve ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için liste segmentasyonu ve otomatik yanıtlar gibi araçlar kullanarak e-posta pazarlamada ön plana çıkabilirsiniz.

  1. E-posta pazarlamasının en önemli unsurları nelerdir?

İşletmeniz, promosyon içeriğiyle organik içeriğin dengeli bir karışımını sağlamayı amaçlamalıdır. Bir sosyal medya pazarlama stratejisi gibi, abonelerinizin gelen kutusuna veya feed’ine değer katmanız gerekir. Bir müşteri e-posta’nıza abone olursa, onlara ilgilenebilecekleri e-posta’lar gönderin. Segmentasyonun değerli olduğu yer burasıdır. Marka kimliğinize sadık kalırsanız ve abonelerinize değer katan e-postalar gönderirseniz, o zaman başarılı olabilirsiniz.

  1. Hangi e-posta pazarlama aracının en iyi olduğuna nasıl karar verebilirim?

İşletmelerin farklı ihtiyaçları, e-posta pazarlama hizmetlerinin de farklı güçlü yönleri vardır. Temel e-posta pazarlama kampanyaları yürütüyorsanız, en düşük maliyetli hizmetler muhtemelen sizin için en iyi seçim olacaktır.

Binlerce kişiye e-posta gönderen daha büyük bir şirketseniz varsa, maksimum teslim edilebilirlik sağlayan ve iyi bir analiz aracına sahip bir e-posta hizmeti sizin için daha uygun olacaktır.

Ayrıca, temiz ve sezgisel bir arayüze sahip bir e-posta pazarlama aracı seçmeniz, ihtiyacınız olan araçları kolayca bulmanıza fayda sağlayacağı için seçiminizi yaparken bunu da göz önünce bulundurabilirsiniz.