İhracat Danışmanlığı - İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi

İhracat Danışmanlığı

İhracat Herkesin Hayali; Ama Yapmak Herkesin Harcı Değil. Sanmayın Ki Zor Sanmayın Ki İmkânsız. İhracat Bir Sürü Farklı Eylemi İçinde Barındıran Multi Disipliner Bir Süreç. Bu Süreçte Yapılacakları Herkes Biliyor Üstelik. Herkesin Bu Konuda Bir Fikri Var.
Ama Bu Bir Çok Eylemi Barındıran Sürece Hâkim Bir Çalışma Disiplini Ve Yapılacakları İnanç İle Yapma Becerisi Ve Azmi Yok.

İhracat danışmanlığı hizmetimiz, analiz konumlandırma, projelendirme faaliyet planı ve iş planı ile başlar  büyük bölümünü pazar ve firma araştırması aşaması oluşturmaktadır. Bu safhada ürünlerinizin satılabilirliğinin en çok olduğu pazarlarda potansiyel ithalatçı ve dağıtıcı firmaların tespiti ve ilk iletişimlerin kurulması yer almaktadır. İletişim kurulurken çeşitli etkili metotlar kullanılmakta ve firmanın ayıracağı bütçeye göre online ve geleneksek tanıtım yollarına da başvurulmaktadır. Ürünlerinizin ithalatı ile ciddi anlamda ilgilenen firmaların listesi derlenerek bu firmaların eğer varsa özel taleplerinin nasıl karşılanacağı ile ilgili olarak ayrıntılı görüşmeler yapılmaktadır.

Bilgiye bu kadar kolay ulaşıldığı günümüzde, ihracatın nasıl yapılacağına dair  herkesin bir fikri var. Tüm girişimciler ve işletmeler bu konuda ne yapılması gerektiğini de biliyor. Aslında mesele bilmek değil uygulamak ya da yapıyor olmak. İhracat  için yapmanız gerekenleri sizin adınıza yapan sistemin içinde barındırdığı hizmetler için detayları e-maili isteyin.

İhracat Danışmanlığı Hizmet Bedeli 36,000 + KDV + %5 Primdir.

İhracat Departmanı Tam Hizmet Paketi 99,000 + KDV + %5 Primdir.

 

SORULARLA İHRACAT DANIŞMANLIĞI
1- İhracat yapmak zorunda mıyım?

Bu soruyu soruyorsanız devamını okumaya gerek yok zaten. İşinizin devamı ve sürekliliği ile karlılık için ihracat yapmalısınız.
2- İhracatı kendim yapabilir miyim?

Tabi ki yapabilirsiniz. Bu konuda yapacaklarınız konusunda gerekli bilgi ve yapılacakları internet sitemizde yada eğitimlerle, edine bilirsiniz.
3- İhracat için ne kadar zaman ayırmalıyım?

İhracattan ne bekliyorsunuz? Ne anlıyorsunuz? İhracat için siz ne kadar zaman ayıracaksınız? Soruya soruyla cevap vermek doğru değil. Biz size şu konuda karar vermenizi öneriyoruz. Saatiniz kaç para? Bunu ihracat için ayırdığınızda ne gibi yapmak zorunda olduğunuz süreçler de aksama olacak. Gün de kaç saatiniz boş.
4- Bir şirketin ihracat yapması için neler gerekir.

https://www.igeme.com.tr/ihracat-is-plani/ temel ihracat konusunda en dar anlatımı ile yapılması gerekenler bunlar. Bu iş planını öğrenip buna uygun bir çalışma planını ekte verdiğimiz 365 gün boyunca yapmanız gerekiyor.
İhracat, kurum kimliğinden, sözleşmeye kadar olan süreci Türkçesini ve Türkiye de satış için yaptığınız her şeyi bu sefer hedef ülke diline uygun şekilde yapma işidir. Bu süreci Edirne’nin dışında sürdürme işidir.
5- İhracat için kimlere ihtiyacım var nasıl bir personel yapısı olması gerekiyor?

İhracat için çalıştıracağınız kişinin İngilizceyi (İngilizce bilmeden sadece Arapça ile ihracat yapanlar var) biliyor olması gerekir. Ayrıca seyahat sorunu olmamalı. İhracatta müşteri bulmak, ihracatta sipariş ve sözleşme, ihracatta ödeme biçimleri, ihracatta fuar ve organizasyon, ihracat için dijital pazarlama, ihracatta sosyal medya kullanımı, B2B, e-ihracat, lojistik ve gümrük konusunda bilgisi olması gerekir. Ayrıca belli ülkelere seyahat sorunu olmamalı. Schengen vizesi ve hali hazırda pasaportu olması gerekir.
6- İhracat için yapılan işlemleri nasıl yöneteceğim?

Tüm bu başlıkları, insan kaynakları seçimi sonrası biliyor olmak, personelin doğası gereği yaşatacağı durumlara hazır olmalı, ayrıca 365 gün ihracat iş planı tek tek başlıkları ile biliyor olmak gerekir.
7- Tüm sorularımı sizden danışmanlık alalım diye mi bu şekilde cevaplıyorsunuz?

Siz şuan yaptığınız işte yukarıda saydığım şeyleri zaten yapıyorsunuz. Ayrıca bunların dışında üretim yapıyorsunuz. Bu süreçlerde sekreteriniz ya da ustanızın yaptığı işe bile hakim değil misiniz? Ürünlerinizin broşürü için reklamcı gibi çalışmıyor musunuz? Ya da web siteniz için her şeyi kontrol etmek ya da bu hizmetleri almıyor musunuz? Biz sadece bu işlerin İngilizce’sini, Almanca’sını, Arapça’sını oraya giderek, onları arayarak yapıyoruz. (biz sadece diye başlayan cümle işi önemsizleştirir, yerine; “Ürününüz için nokta atışı ile seçtiğimiz hedef pazar, dili, iş kültürü ve tüketim alışkanlıklarını araştırıyoruz. Bütün bu sürecin sonunda, yüz yüze görüşmelerle satış sürecinizi yerinde hızlandırıyoruz.)
8- Tüm bu söylediğiniz işlemleri siz yapabilir misiniz?

İGEME ya da Ekibimizi ayrıntılı araştırmanızı öneririz. ihracat uzmanlarımız, teşvik uzmanlarımız, saha satış uzmanlarımız, Rusça, Arapça, İngilizce, İspanyolca, İtalyanca çağrı desteğimiz, 2 Milyonun üzerinde yurt dışı alıcı datası , yurt içinde yılda 30 kadar fuar katılımı, yurt dışında 40 fuara katılım, yılda 20 satış turu ve kurumlar arasında dayanışma ve ticari istihbarat uzmanlığı ile çalışıyoruz. Üniversite ve sanayi iş birliği aktivitelerimiz ve Brüksel, Casablanka ofislerimiz ile evet yaparız…
9- Bizim için ihracatı yaparken hangi hizmetleri alacağım?

Seçeceğiniz hizmet paketinde söylenen ve yazılan işlemler sizin adınıza sizin için yapılacak. Söylediklerimizi yapacağız, yaptıklarımızın en iyisi yapmak için çalışmaya devam edeceğiz.
10- İhracat için sizin yapacaklarınızı nasıl kontrol edeceğim?

Sizin için yapılanlar raporlanacak ve bir CRM programı ile size ait alanda yapacağımız çalışmaları takip edebileceksiniz. Ayrıca her türlü testi yapabilirsiniz. Sıfır güven ilkesi ile hareket etmenizi öneririz. Ayrıca aldığınız hizmet paketine uygun vizyon toplantıları, kahvaltılar, network toplantıları ile size özel toplantı ve sunumlar için bir araya geleceğiz.
11- İhracatta yaptığınız çalışmalarda nasıl bir yol izleyeceğiz?

Biz sizin personeliniz gibi çalışacağız. Sizin adınıza sizin için iletişim kuracağız. Önce sizin elemanınız olmamız için işe almanız gerekir. Ona bir mail hesabı belirlemeniz, telefon hattı ve masa tahsis etmeniz gerekir. Bizde de süreç bu şekilde başlayacak sizin için yapacaklarımızı planlayıp iş planı yapıp ona uyacağız.
12- Bu fiyatlar pahalı değil mi?

Fiyatlar en önemli konu gibi durur. Ancak aşağıda yapılan işleri tek tek fiyatlandırın ve bunları kaça yaptıracağınız kişilerle tek tek konuşun ve fiyat isteyin. Sonra tekrar konuşalım. Örneğin; Sizin için günde 50 yurtdışı telefon edecek Arapça konuşacak bir personelin maliyeti ne kadar dır? Maaş, telefon, internet, arayacağı data, konuşacağını öğretmek, sigorta, kaç paradır. Yada sizin için 10 gün yurtdışına seyahat edecek ve bunu başarı ile yapacak bir elemanın pasaport, vize, otel, uçak, vs vs masrafları ile maliyeti nedir?
13- Devlet Desteklerinden yararlana biliyor muyum?

Sizinle yapacağımız sözleşmelerle bize ödeyeceğiniz bedelin: Kosgeb den Danışmanlık desteğinden faydalana bilir bu şekilde 12.000 TL lik bölümünü alabilirsiniz. Eğitim desteklerinden 5.000 TL sini. Reklam desteklerinden 12.000 TL sini, Tasarım Desteklerinden 6,000 TL sini, Ekonomi Bakanlığı E-ticaret desteklerinden 8,000 TL sini, Pazar Araştırma Desteklerinde Seyahat Destekleri ile 36,000 TL sini geri ala bilirsiniz. Ayrıca ofis desteği ile de 12,000 TL sini geri alırsınız.
14- Bu konuda referans ya da yeterliliğinize nasıl inanayım?

İnanç karşılıklı bir sürecin sonucudur. Araştırmadan matematiksel sorgulama yapmadan kimseye inanmayın. Sayıların konuşmadığı hiçbir iddia manalı değildir. Karşınızda söylenen her şeyi kontrol etmenizi öneririz. Biz yada başkası önemli olan yapılacaklardır.
15- Çalışmaya başladıktan sonra size şimdiki gibi kolay ulaşacak mıyım?

Sistemde size bir personel belirliyoruz. Her an ulaşabilirsiniz. Amacımız sizinle konuşmak sizinle iletişmek değil sizin için yabancılarla potansiyel alıcılarla görüşmek. Sizin satış ve pazarlamanızı yapmak. Bu nedenle sistematik bir iletişim öneriyoruz. Acil durumlar dışında raporlar ile mesajlarla kontrol yöntemleri ile ilerlemek daha sağlıklı olacaktır. Ancak görüşmek isterseniz tüm personelimize ulaşabilirsiniz.
16- Sizinle çalıştığım da ne zaman ihracat yapacağım?

İlk müşteri görüşmeleri 60 günde ilk satış kontratı 100. Günde hedeflenmektedir. Ancak fiyatınız, ürününüz, ürün sınıflandırmanız, aldığınız hizmet ve bizim sorumluluklarımız bunu erken yada geç olmasına sebep olacaktır.
17- 1 yıl bittiğinde devam etmezsem ne olacak? Nasıl devam edeceğiz?

Eğer devam etmiyorsak bu durumu belirtip şifre ve telefonları size teslim edip kapatacağız çalışmayı. Devam eden teşvik süresi için dosyaların tamamlanmasını sağlayacağız. Devam ediyorsak ödememizi alıp çalışmaya devam edeceğiz.
18- Ben İstanbul’da değilim bu süreci nasıl yöneteceğiz?

Biz dünyaya mal satmayı başaracağımızı söylüyoruz. Türkiye’nin her yerin de firmalara hizmet verdik. Bu nedenle yeriniz önemli değil. Sadece havaalanı olması ulaşımın kolay olması toplantı ve süreç için önemli.
19- Ödemeyi nasıl yapacağım?

Belirtilen ödemenin %50 si nakit olarak yapılır. Kalan ödeme sürecin aksamamsı ve sorumluluğumuzu yerine getirmek adına çek ödemeleri yada kredi kartına taksit olarak 6 ayı geçmeyecek şekilde tahsil edilir.

Bizi İncele | Yapılacakları İncele | İş Planını İncele | 365 Gün Yapılacakları İncele | Sözleşmeyi İnecele




Herkesten Önce Haberim Olsun !


Acil Bigilendirme Beni Arayın
Mail Bigilendirmesi Yapın
İletişim Bilgilerinize Ekleyin