Sağlık Turizm Eğitimi

Sağlık Turizmi Uluslararası Hasta Pazarlama ve Teşvik Yönetişimi
Amaç :
Türkiye 2023 vizyonu çerçevesinde Sağlık Turizm Stratejik Planı ile özel bir eylem planı ve teşvik paketi hazırladı. Yapılan yatırım ve rekabetçi potansiyeli ile Dünyada 5. Destinasyon olmayı başaran Türk Sağlık Sektörü özellikle Avrupalı akrabalarımız ve Türkiye’yi model ülke olarak gören Afrika ve Ortadoğulu ülkeler için önemli bir merkez özelliğini kazanmıştır.

500 Bin Nüfuslu Türk Sağlık sektörü dünyanın Sağlık Turizm Merkezi olma potansiyeli taşımaktadır. Özellikle 60 ı bulan JCI sertifikalı hastanesi, üniversite ve kamu hastanelerinde gelişen bilimsel ve tıbbi çalışmalar ve teknolojik yatırımlar ile Yaşamsal Tıbbi hizmetler, Estetik Medikal, Hidroterapi, Dezavantajlı grupların bakımı ve Yaşlı Bakımı gibi hizmet yelpazeleri ile 2 milyon hasta hedefine ulaşmak çokta zor olmayacaktır.
Türkiye’ye özgü yetişmiş eleman sorunun çözümü için sağlık, turizm, dijital pazarlama, girişimcilerin bu alanda eksikliklerini gidermek için düzenlediğimiz bu eğitim ile Sağlık Turizm hakkında kuramsal, pazarlama, hasta yönetimi, teşvikler yönetimi konusunda bilgilendirmekte ve örnek projeler üzerinden soruların cevapları ve sorunların çözümü konusunda eğitmekteyiz.

Konular:
1. Yurtdışı Müşteri Bulmak ve Yönetmek
2. Analiz ve Strateji Belirleme
3. Yurtdışı Hasta ve Sigorta Kavramı
a) Özel Sağlık Sigortası
b) Seyahat Sigortası
c) Ülkemizin SGK Sözleşmesi İmzaladığı Ülkeler ve Kullanılan Formlar
d) Malpraktis
e) Yurtdışında Türkiye’yi tanıyan Sigorta Şirketleri
4) Hasta Bulmak için Kullanılacak Yöntemler
a) Dijital Pazarlama
b) Sosyal Medya
c) Adwords Reklam
d) e-mail pazarlama
e) B2B – B2C Portal ve Networkler
f) Uluslararası Organizasyon – Fuar ve Seminerler
g) Akreditasyon ve Reserch Marketing
h) Çağrı Merkezleri
5. Hasta Başvuru Süreci
6. Yurtdışı hastanın kapıdan kapıya süreçleri,
a) Yolculuk Planlaması
b) Vize ve Yasal Korunma Sistemleri, Sigortalar
7. Sağlık Turizm Acentası Nedir Ne değildir?
8. Sağlık Turizm Acentası Yönetişimi
9. Hastane Programına Kurum Tanımlama Süreci
10. Ekonomi Bakanlığı Teşvikleri ile ilgili temel bilgi
11. Teşvik Projeksiyonu Oluşturma
12. Teşvikler ile Pazarlama ve Yönetim Planlaması
13. Sürdürülebilir Hasta Trafiği için Acenta, PAL, HAL
14. FacetoFace Pazarlama organizasyonları ve Sağlık Turizmi Cevap Bulacaksınız
1) Hangi pazarlarda hangi ürün ve hizmetler için çalışmalısınız.
2)Pazar araştırması nasıl yapılır.
3) Sürdürülebilir Hasta akışı için ne yapmalıyım.
4) Ön tanı polikliniği ve yurtdışında klinik açarak hasta bulmak
5) Devlet destekleri ile ne yapabilirim.
6) Destekleri nasıl alabilirim.
7) Yabancı hasta karar veririken nelere dikkat eder.
8) Hangi Ülkelerdeki sigorta şirketleriyle nasıl süreçler izlenmelidir, hangi şartlarda ne tür anlaşmalar yapılmalıdır?
9) Sağlık Turizmi Acentası , Turizm Acentası aynı işimi yapar?
10) Yurtdışı Hasta Departmanı Kurmak ve Yönetmek için çözüm önerileri.
11) Türkiye deki pazarlama diyalektiği Yurtdışında geçerli midir?
12) Sağlık turizmi pazarlaması nasıl yapılmalıdır?
13) Malpraktis ile hastaları güvence altına almak, Uluslararası hasta hakları ve hukuksal sorumluluklar.

EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR
Kamu / Özel Sağlık Kurumu Yöneticileri
Kamu / Özel Sağlık Kurumlarında görev yapan yurtdışı hasta birimleri sorumluları ve çalışanları
Sağlık Turizm işletmelerinde çalışan yöneticiler
Turizm Acentaları
Girişimciler
Sağlık Yönetim Bölümü Mezun ve ÖğrencileriBu Eğitimdeki Tüm içerik İGEME çalışanlarının
Sağlık Turizm Stratejisi,
Sağlık Turizm Yönetişimi,
Sağlık Turizm Teşvikleri
Sağlık Kuruluşu Kobi – İhracatçı – Sağlık Turizmi TeşvikleriKitap ve makalelerinden oluşturulmuştur. Kaynak göstererek kullanmanızda sakınca yoktur.

Türkiye de Bu alanda en iyi eğitim modeli seçilen ve bir çok alanı inceleyen multi disiplin eğitim programımıza katılmak için bizi arayın…

Sağlık Turizm Eğitimi