Sağlık Turizm Profesyoneli Yetiştirme Sertifika Programı
Eğitimin Amacı
Türkiye 2023 vizyonu çerçevesinde Sağlık Turizm Stratejik Planı ile özel bir eylem planı ve teşvik paketi hazırladı. Yapılan yatırım ve rekabetçi potansiyeli ile Dünyada 5. Destinasyon olmayı başaran Türk Sağlık Sektörü özellikle Avrupalı akrabalarımız ve Türkiye’yi model ülke olarak gören Afrika ve Ortadoğulu ülkeler için önemli bir merkez özelliğini kazanmıştır.13 Temmuz 2017 tarihinde yayınlanan genelge ile kimliğini kazanan sektör bu yolda ilerlemektedir. Bu genelge doğrultusunda şekillenen eğitimde tüm soruların cevabını bulacaksınız.

igeme ihracat video

500 Bin Nüfuslu Türk Sağlık sektörü dünyanın Sağlık Turizm Merkezi olma potansiyeli taşımaktadır. Özellikle 60 ı bulan JCI sertifikalı hastanesi, üniversite ve kamu hastanelerinde gelişen bilimsel ve tıbbi çalışmalar ve teknolojik yatırımlar ile Yaşamsal Tıbbi hizmetler, Estetik Medikal, Hidroterapi, Dezavantajlı grupların bakımı ve Yaşlı Bakımı gibi hizmet yelpazeleri ile 2 milyon hasta hedefine ulaşmak çokta zor olmayacaktır.

Türkiye’ye özgü yetişmiş eleman sorunun çözümü için sağlık, turizm, dijital pazarlama, girişimcilerin bu alanda eksikliklerini gidermek için düzenlediğimiz bu eğitim ile Sağlık Turizm hakkında kuramsal, pazarlama, hasta yönetimi, teşvikler yönetimi konusunda bilgilendirmekte ve örnek projeler üzerinden soruların cevapları ve sorunların çözümü konusunda eğitmekteyiz.

Sağlık Turizm Profesyoneli Yetiştirme Sertifika Programı
EĞİTİMDE İŞLENEN KONULAR

Bölümler

  • Sağlık Turizm Kavramsal Döngü ve Tarifi
  • Sağlık Turizmi Hukuku – Hasta – Doktor – Acente
  • Sağlığın Satışında Müşteri Hasta Paradoksu
  • Sağlık Turizmi Muhataplar ve Tanınlar
  • Sağlık Turizminde ürünler kampanyalar Paketler
  • Sağlık turizminde Kartopundan Çığa Satış Sistematiği
  • Sağlık Turizm Yönetimi ve Markalaşma
  • Sağlık Turizm Pazarlama ve Planlaması – Dijital Pazarlama
  • Sağlık Turizm Pazarlamasında Birey ve Geleneksel Pazarlamaya Dönüş
  • Sağlık Turizmin Bölümleri Operasyonel Süreçler Planlama ve Etik
  • Sağlık Turizm Akreditasyon ve Devlet Destekleri
  • Sağlık Turizminde Sorunlar , Çözümler ve Dünya Örnekleri

Konular:

  1. Yurt dışı Müşteri Bulmak ve Yönetmek
  2. Analiz ve Strateji Belirleme
  3. Yurt dışı Hasta ve Sigorta Kavramı
  4. a) Özel Sağlık Sigortası
  5. b) Seyahat Sigortası
  6. c) Ülkemizin SGK Sözleşmesi İmzaladığı Ülkeler ve Kullanılan Formlar
  7. d) Malpraktis
  8. e) Yurt dışında Türkiye’ yi tanıyan Sigorta Şirketleri

4) Hasta Bulmak için Kullanılacak Yöntemler

  1. a) Dijital Pazarlama
  2. b) Sosyal Medya
  3. c) Adwords Reklam
  4. d) e-mail pazarlama
  5. e) B2B – B2C Portal ve Networkler
  6. f) Uluslararası Organizasyon – Fuar ve Seminerler
  7. g) Akreditasyon ve Reserch Marketing
  8. h) Çağrı Merkezleri
  9. Hasta Başvuru Süreci
  10. Yurt dışı hastanın kapıdan kapıya süreçleri,
  11. a) Yolculuk Planlaması
  12. b) Vize ve Yasal Korunma Sistemleri, Sigortalar
  13. Sağlık Turizm Acentesi Nedir Ne değildir?
  14. Sağlık Turizm Acentesi Yönetişimi
  15. Hastane Programına Kurum Tanımlama Süreci
  16. Ticaret Bakanlığı Teşvikleri ile ilgili temel bilgi
  17. Teşvik Projeksiyonu Oluşturma
  18. Teşvikler ile Pazarlama ve Yönetim Planlaması
  19. Sürdürülebilir Hasta Trafiği için Acente, PAL, HAL
  20. FacetoFace Pazarlama organizasyonları ve Sağlık Turizmi
  21. Markalaşma

16.365 gün sağlık turizm planlaması

  1. Sağlık Turizminde SWOT
  2. Sağlık Turizminde Hukuk

Sağlık Turizm Profesyoneli Yetiştirme Sertifika Programın da  Cevap Bulacaksınız

1) Hangi pazarlarda hangi ürün ve hizmetler için çalışmalısınız.
2)Pazar araştırması nasıl yapılır.
3) Sürdürülebilir Hasta akışı için ne yapmalıyım.
4) Ön tanı polikliniği ve yurt dışında klinik açarak hasta bulmak
5) Devlet destekleri ile ne yapabilirim.
6) Destekleri nasıl alabilirim.
7) Yabancı hasta karar verirken nelere dikkat eder.
8) Hangi Ülkelerdeki sigorta şirketleriyle nasıl süreçler izlenmelidir, hangi şartlarda ne tür anlaşmalar yapılmalıdır?
9) Sağlık Turizmi Acentesi , Turizm Acentesi aynı işimi yapar?
10) Yurt dışı Hasta Departmanı Kurmak ve Yönetmek için çözüm önerileri.
11) Türkiye deki pazarlama diyalektiği Yurt dışında geçerli midir? 
12) Sağlık turizmi pazarlaması nasıl yapılmalıdır?
13) Malpraktis ile hastaları güvence altına almak, Uluslararası hasta hakları ve hukuksal sorumluluklar.

Sağlık Turizm Profesyoneli Yetiştirme Sertifika Programı KİMLER KATILABİLİR? ​​
Sağlık Profesyonelleri, Uluslararası Hasta Birimi Çalışanları,  Sağlık Turizm Pazarlama Departmanları, Sağlık Turizm alanlında girişimcileri Kamu ve Özel sağlık sektörü çalışanları, Profesyonel  girişimciler, Kamu hastanelerinin çalışanları ve Turizm Seyahat Acenteleri, Turizm Pazarlama Şirketleri, Kalkınma ajansı ve STK çalışanları

Sağlık Turizm Profesyoneli Yetiştirme Sertifika Programı EĞİTMEN ​​

Bu Eğitimin Moderatörü Murat IŞIK
A’dan Z’ ye Sağlık Turizm Kitabı yazarı, İgeme Genel Müdürü, Medical in Turkiye Proje Koordinatörü

YER TARİH – SÜRE ​​

EĞİTİM YERİ

www.clariongoldenhorn.com

İgeme’ye özel konaklama fiyatı için özel fiyat isteyiniz.

EĞİTİM TARİHİ
İstanbul – Antalya
Pazartesi  – Salı –  Çarşamba – Perşembe
Başlangıç Tarihi 02.04.2019 Sınav Tarihi 09.05.2019

HAFTA SONU
Kontenjan 20 Kişi İle Sınırlıdır

Bilgi için: 0212 216 22 36 – 0543 216 22 36
Saat 09:30 – 17:00 Arası Yemek ve İkramlar Dahildir.
2 Günlük Eğitim Bedeli 4.500 TL (KDV Dahil)
Eğitim Katılım Bedelleri İade Edilmez Düzenlediğimiz Diğer Bir Eğitime Aktarılır.
Hesap Adı: İGEME
YAPI KREDİ BANKASI
IBAN: TR14 0006 7010 0000 0089 5792 49

Gizlilik Sözleşmesi  |  İade Koşulları  |  Mesafeli Satış Sözleşmesi