Teşvik Danışmanlığı - İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi İGEME | İhracatı Geliştirme Merkezi

Teşvik Danışmanlığı

Siz İşinize Bakın Devlet Desteklerini Bize Bırakın. Sabah Akşam Her Yerden Bir Teşvik Haberi İle Uyanıyoruz. Kosgeb, Ekonomi Bakanlığı, Tarım, Hayvancılık, Babaannelere Bile Teşvik Var. Sabah İşe Başladığınızda Bir Sürü Sorumluluk, Üretim Ve Yönetim İşi İle İlgilenen Sizlerin Artık Düşünmesi Gereken Bir Çok Şey Var. Bir Sürü Sorumluluk. Bu Arada İşkur Yada İhracat, Kosgebin Yeni Uygulamasını Takip Etmek Ona Uyum Sağlamak Sonra Sonuç Almak. Devlet Destekleri 1927 Yılından Beri Bu Ülke Gündeminde Ve Siz 19 Dakika 27 Saniye De Bunu Öğrenemezsiniz. Bırakın İşi Uzmanına…

Siz işiniz ile ilgilenin teşvikleri bize bırakın.
Firmaların yeni pazar arayışları ile birlikte artan ihracatımız ve buna karşılık devletin ihracatı arttırma yöntemleri kapsamında uyguladığı teşvikler incelendiğinde, firmaların ihracat faaliyetlerini desteklemeye yönelik devlet yardımları, teşvikleri ve bunlardan nasıl yararlanabilecekleri konusunda bilgilendirilmediği veya yeteri kadar kullanılmadığı görülmektedir.
Bu konuda İGEME nin yaptığı eğitim organizasyonlarına katılarak bilgi alabilirsiniz. Bu süreçte desteklerin desteklerin takibinde yaşanan bilgi ve mevzuata uygunlukta yaşanan aksaklıklar ve bilgisizlikler yüzünden bir çok teşvik alınmadığı bilinmektedir. Bu nedenle İGEME Teşvik Danışmanlığı sistemini yürürlüğe koymuştur.

İgeme Teşvik Danışmanlığı Hizmet Paket Fiyatlarımız

Kosgeb Teşvik Danışmanlığı 12,000 + KDV +%5

Ekonomi Bakanlığı İhracat Destekleri 12,000+KDV+%5

Proje Teşviklerinde 6.000 Proje Yazımı + 6.000 Proje Kabulünde +%5
(Kobigel – İnovasyon + İşbirliği – Güç Birliği + KTZ + Arge + AB + Kalkınma Ajansı + Türk Tanıtma Fonu + URGE projeleri)

Tek Paket Teşvik Danışmanlığı Hizmet Bedeli 24,000 + KDV  %5 Komisyon dir.
TURQUALITY Hazırlık Teşvik Süreç yönetimi 25,000 + KDV’dir.
Turquality’e Girince 25.000 TL Primdir.

Tek Dosya Başvuru Bedeli 999 + KDV’dir.
 

SORULARLA TEŞVİK DANIŞMANLIĞI
1- Ben teşvik alabilir miyim?

Bu soruyu soruyorsanız devamını okumaya gerek aslında. Ancak herkesin alamasın dediği ya da çok zor dediği ve bunların nedenini söylemediği bir ülke de alanların bile aldığını inkar edip sakladığı bir ülkede alabilirsiniz. Girişimci olarak bir projeniz ve bir şirketiniz varsa REEL kayıt altında bir iş yapıyorsanız devlet desteklerinden faydalana bilirsiniz.

2- Teşvikleri kendim takip edebilir miyim? Neden Danışman Kullanayım?

Tabi ki yapabilirsiniz. Bu konuda yapacaklarınız konusunda gerekli bilgi ve yapılacakları internet sitemizde ya da eğitimlerle, edine bilirsiniz. Kurumların web sitelerinden öğrenebilir. Kurumları arayabilir onlarla görüşebilir onları ziyaret edebilirsiniz. Tüm bunlar için zamanınız olmadığı için hazırlanması gerek dokümanları doğru okuyup okuyamadığınızı anlamak ve teyit etmek için, her gün tebliğleri okuyamayacağınız için, tüm zamanlarda değişen usul ve esaslara hakim olmadığınız için danışman kullanmalısınız

3- Teşvikler için ne kadar zaman ayırmalıyım?

Teşviklerden ne bekliyorsunuz? Ne anlıyorsunuz? teşvik için siz ne kadar zaman ayıracaksınız? Soruya soruyla cevap vermek doğru değil. Biz size şu konuda karar vermenizi öneriyoruz. Saatiniz kaç para? Bunu teşvik için ayırdığınızda ne gibi yapmak zorunda olduğunuz süreçler de aksama olacak. Gün de kaç saatiniz boş.hangi kurumlardan hangi teşviklere başvuracaksınız. Hangi dosyaları yazacaksınız? Hangi evrakları yapacaksınız?

4- Bir şirketin teşvikleri alması için neler gerekir.

https://www.igeme.com.tr/category/tesvikler/ linkinden teşvikler konusunda bilgi alabilirsiniz. Ancak teşviklerden yararlanmak için önce mevzuata uygun hareket etmeniz gerekir. Sonra devletin istediği şekilsel evrak ve süreçleri yönetmelisiniz. Sonra fiziksel delilleri tanzim etmelisiniz. Bu dosya süreci dışında tebliğe uygun yönetmelisiniz. Kayıt altında çalışmalı ve sistemi bankacılık içinde yönetmelisiniz. Bunları yerine getirirseniz alabilirsiniz.

5- Teşvikleri almak için nasıl bir personele ihtiyaç var?

Teşvik için çalıştıracağınız kişinin okuma ve yazmayı çok iyi bilmesi gerekir. Sayfalar dolusu (binlerce sayfa) mevzuat, usul esasları takip etmeyi bilmeli güne teşvikler konusunda ne yapacağına başlamadan yeni ne var diye bakarak başlamalı. Değişen usul ve esasları takip edebilmeli. Memur gibi, muhasebeci gibi, patron gibi, işletmeci gibi düşünebilmeli. Dosyalama konusunda çok iyi olmalı. Zaman planlamasını çok iyi yapabilmeli. Devlet ve sektörde karşılaştığı yetkili ve personellerle iletişimini iyi kurmalı. Aynı zamanda yorumlama, doğru çözümleme için matematik ve mantık konusunda yetenekli olmalı. Proje döngüsü ve süreçleri konusunda denemeler yapmış olmalı…

6- Teşvik için yapılan işlemleri nasıl yöneteceğim?

Tüm bu başlıkları, insan kaynakları seçimi sonrası biliyor olmak, personelin doğası gereği yaşatacağı durumlara hazır olmalı, ayrıca 365 gün teşvik iş planı tek tek başlıkları ile biliyor olmak gerekir. Süreçleri hatırlatmak hatırlamak ve yönetmek gerekir.

7- Tüm sorularımı sizden danışmanlık alalım diye mi bu şekilde cevaplıyorsunuz?

Siz yukarıdaki başlılara vakıfsanız bunları yapacak zamanınız varsa, çalışanlarınızdan yada siz kendiniz bu tecrübeleri edinecek zaman para ve sabra sahipseniz almadan da ilerleyebilirsiniz. Biz soruya şeffaflık çerçevesinde cevap veriyoruz. Bundan sonrası size kalmış

8- Tüm bu söylediğiniz işlemleri siz yapabilir misiniz?

www.igeme.com.tr,
https://www.facebook.com/igeme.com.tr/, https://www.facebook.com/muratcevizkitabi,
https://www.linkedin.com/in/igeme/

Yayınlarımız


Ekibimiz ve biz hakkında ayrıntılı araştırmanızı yapmanızı öneririz. Bu konuda 20 yıllık tecrübe ve ekibimiz ile çalışıyoruz. Kosgeb, Ekonomi bakanlığı, Tarım Bakanlığı, Kalkınma Bakanlığı, Türk Tanıtma fonu, Başbakanlık, AB, Kalkınma Ajansları, Sağlık, Eğitim, Orman ve Arge desteklerine kadar birçok çalışma da teşvikleri kendimiz için ve danışmanlığını yaptığımız kurumlar için almaya devam ediyoruz.

9- Bizim için teşvik danışmanlığı yaparken hangi hizmetleri alacağım?

Seçeceğiniz hizmet paketinde söylenen ve yazılan işlemler sizin adınıza sizin için yapılacak. Söylediklerimizi yapacağız, yaptıklarımızın en iyisi yapmak için çalışmaya devam edeceğiz.

10- Teşvikler için sizin yapacaklarınızı nasıl kontrol edeceğim?

Sizin için yapılanlar raporlanacak ve bir CRM programı ile size ait alanda yapacağımız çalışmaları takip edebileceksiniz. Ayrıca her türlü testi yapabilirsiniz. Sıfır güven ilkesi ile hareket etmenizi öneririz. Ayrıca aldığınız hizmet paketine uygun vizyon toplantıları, kahvaltılar, network toplantıları ile size özel toplantı ve sunumlar için bir araya geleceğiz.

11- Teşvik danışmanlık yaptığınız çalışmalarda nasıl bir yol izleyeceğiz?

Biz sizin personeliniz gibi çalışacağız. Sizin adınıza sizin için iletişim kuracağız. Önce sizin elemanınız olmamız için işe almanız gerekir. Öncelikle bizim için bir vekaletname düzenleyeceksiniz. Bu düzenlediğiniz vekalet sonrası sizin için çalışmaya başlayacağız. Bu çalışmalar analiz ve vizyon belirleme ile başlayacak. Statü belirleme, geçtiğimiz dönemde almanız gerekirken alamadığınız teşviklerin belirlenmesi, alabileceğiniz teşviklerin listelenmesi olası teşvikler için bilgilendirme toplantılarının yapılması, sürekli yenilenen teşviklerin takip edilip haberdar edilmeniz.

12- Bu fiyatlar pahalı değil mi?

Fiyatlar en önemli konu gibi durur. Ancak aşağıda yapılan işleri tek tek fiyatlandırın ve bunları kaça yaptıracağınız kişilerle tek tek konuşun ve fiyat isteyin. Sonra tekrar konuşalım. Örneğin; Sizin için çalışacak ve sorumluluğu alacak kişinin maaşı ne kadardır. Bu kişi için ne ödemeyi düşünüyorsunuz? Siz bu konuda çalışıyor olsanız dosyalama ve takip için ne kadar zaman harcarsınız? Alacağınız ve firmanıza katkısı ile hesaplandığında bu konuda ödediğiniz değer mi değmez mi?

13- Hangi Devlet Desteklerinden yararlana biliyorum?

Sizinle yapacağımız sözleşmelerle bize ödeyeceğiniz bedelin: Kosgeb den Danışmanlık desteğinden faydalana bilir bu şekilde 6.000 TL lik bölümünü alabilirsiniz. Ayrıca proje desteklerinde kosgeb in belirlediği miktar kadar proje yazma bedelini danışmanlık desteği kapsamında tahsil edebilirsiniz.

14- Bu konuda referans ya da yeterliliğinize nasıl inanayım?

İnanç karşılıklı bir sürecin sonucudur. Araştırmadan matematiksel sorgulama yapmadan kimseye inanmayın. Sayıların konuşmadığı hiçbir iddia manalı değildir. Karşınızda söylenen her şeyi kontrol etmenizi öneririz. Biz ya da başkası önemli olan yapılacaklardır. İrili ufaklı firmaların size referansımız var dediğinde verilen vekaletnameleri sorun. Size 10 tane vekalet göstermeyen firmanın referansına inanmayın. Bu ara herkesin logosunu kullanan arkadaşlar bizim şirketlerimizin logosunu bile hizmet verdik diye kullanmaktalar. Bu yüzden firma değil vekalet name sorun.

15- Çalışmaya başladıktan sonra size şimdiki gibi kolay ulaşacak mıyım?

Sistemde size bir personel belirliyoruz. Her an ulaşabilirsiniz. Amacımız sizinle konuşmak sizinle iletişmek değil sizin için teşvikleri takip edip almak. Bu süreci iyi yönetmek için 15 günde 1 toplantı yapıyoruz.

16- Sizinle çalıştığım da ne zaman teşvik alacağım ne kadar sürede alacağım?

Teşvikler önce öde sonra al prensibi ile çalışır. Ödemesini yaptığınız teşvik konusu harcama ya da proje onayından sonra 6 ayda teşvikin hesabınıza geçeceğini düşünün ve planlayın. Ne kadar erken başvuru yapar hangi alanda iş planınız var hangi alanda çalışma yapacağınızı biliyor olmanız gerekir. Kendinize ait bir pazarlama, yatırım, ihracat planınız, kalkınma ve markalaşma planınızın olması bu işi kolaylaştıracaktır.

17- 1 yıl bittiğinde devam etmezsem ne olacak? Nasıl devam edeceğiz?

Eğer devam etmiyorsak bu durumu belirtip vekalet, dosya şifre ve telefonları size teslim edip kapatacağız çalışmayı. Devam eden teşvik süresi için dosyaların tamamlanmasını sağlayacağız. Devam ediyorsak ödememizi alıp çalışmaya devam edeceğiz.

18- Hangi teşvikler var. Hangi Kurumlar teşvik veriyor?

Ekte sunulan teşvikler almanağı, teşvik formları İGEME ve murat ışık tarafından hazırlanmış en kapsamlı teşvik dökümantasyonudur. Kaynak göstererek kullana bilirsiniz. Ancak emeğe saygı adına kendi çalışmalarınızı öneririz.

19- Ben İstanbul’da değilim bu süreci nasıl yöneteceğiz?

Türkiye’nin her yerin de firmalara hizmet verdik. Bu nedenle yeriniz önemli değil. Sadece havaalanı olması ulaşımın kolay olması toplantı ve süreç için önemli.

20 – Ödemeyi nasıl yapacağım?

Belirtilen ödemenin %50 si nakit olarak yapılır. Kalan ödeme sürecin aksamamsı ve sorumluluğumuzu yerine getirmek adına çek ödemeleri yada kredi kartına taksit olarak 4 ayı geçmeyecek şekilde tahsil edilir.

Bizi İncele | Yapılacakları İncele | İş Planını İncele | 365 Gün Yapılacakları İncele | Sözleşmeyi İnecele




Herkesten Önce Haberim Olsun !


Acil Bigilendirme Beni Arayın
Mail Bigilendirmesi Yapın
İletişim Bilgilerinize Ekleyin