• İngilizceyi sular seller gibi konuşan, bunun yanına hedef ülkenizin resmi ve iş alanında kullandığı dilleri ana dili gibi bilen ve ihracatın her adımı konusunda bilgili çalışanlarınız varken,
  • Yurt dışı seyahatlerine düzenli bütçeler ayırabiliyor ve istediğiniz anda vize alabiliyorken,
  • Hedef ülkelerinizdeki hukuku, gümrük bilgilerini herkesten iyi biliyorken,
  • Gerekli reklamları yapabiliyor, ürününüzün potansiyel alıcılarını bulup onlara doğrudan ulaşabiliyor ve ürünlerinizin hedef ülkelerinizde birer numunesini bulundurabiliyorsanız,

TEC sizin hiçbir yararınıza dokunmayacak bir İGEME projesidir.

Eğer bu bahsettiğim hususlara sahip değilseniz ve ihracat yapmaya çalışıyorsanız da bunu okyanusta adını bilmediğiniz bir balığı aramaya kalkışmışsınız gibi düşünebiliriz.

Tüm bunların gerekliliğini gerçekçi bir gözle irdeleyip, gerekli adımları atmak da her zaman sizin elinizde. Kendinize ihracatın sizin için değerini ve neden ihtiyacınız olduğunu sorun, cevabınız eğer evet benim ihracat yapmam ve onu düzenli bir şekilde geliştirmem gerekir ise,

TEC tam sizin yararınıza olacak bir çalışma.

Bu saydıklarımın hiçbirine ihtiyacınız olmadan birden fazla ülkede sizin için çalışan bir ekibe, ürününüzü orada TEC merkezlerinde bulundurmaya ve o ülkeleri sektörünüzde kendi markanızla domine etme şansına sahipsiniz. Tek yapmanız gereken Turkish Expo Center bulunan ülkelerde yerinizi almak.