Uluslararası Ticaretin karmaşık iş yapısı içinde nasıl başarılı olursunuz?

AIM’in Springfield’daki Uluslararası İş Konseyinin ev sahipliğini yaptığı Uluslararası Sempozyumda Küresel pazarlarda 5 iyi deneyimli isim bazı ipuçlarını paylaştı.

AIM üyesi yöneticiler; Mastek Inc.’den Daniel Harris, Savage Arms’tan Al Kasper, ile Massachusetts Uluslararası Ticaret ve Yatırım Ofisi (MOITI)’nden Ken Brown, Hannover Fuarcılık-ABD’den Ulli Hammer’a ve Kanada Konsolosluğundan Thierry Weissenburger dış pazarlarda rekabette başarıya giden 10 ipucunu vermek üzere bir araya geldi.:

  1. Kaliteli ürün ses getirir.
  2. Ödevini yap, hazırlan. Pazar araştırması yap. Yardım isteyin (İhracat Merkezleri ve Ülkelerin Ticaret Bakanlıkları gibi kaynaklar yardımcı olmak için isteklidir).
  3. Fırsatçı olmayın – Global bir strateji geliştirin.
  4. Ürününüze nerede ihtiyaç duyulduğu ve müşterilerinizin yararlanabileceği pazarları belirleyin.
  5. Her şey ilişkilerle ilgilidir. Bunları geliştir. İnsanlar insanlardan satın alırlar.
  6. Global taahhütleriniz konusunda ciddi olun. Kişisel bir yatırım yapın. Yurtdışına çıkın, mevcut müşterilerin ve potansiyel müşterilerinizin karşısına oturun.
  7. Ortaklarınızı ve distribütörlerinizi dikkatlice seçin.
  8. Mümkün olduğunda riski azaltın. Peşin ödeme alın. Kur dalgalanmalarına karşı kendinizi koruyun. Yabancı hükümetlerdeki değişikliklerin iş yapma kabiliyetinizi etkileyebileceğini bilin. Unutmayın ki, dünya ihracatının neredeyse yüzde 90’ını denizyolu ile yapılmaktadır-planınızı buna göre yapın. Belgelerinizi, sınıflandırmalarınızı ve izinlerinizi doğru bir şekilde alın.
  9. Ürünlerinizi tanıtmak için çeşitli kanallar kullanın. (ticaret fuarları, sosyal medya, basım, örnek ve İnternet (“her zaman cebinizde veya masanızın üzerinde olsun”)
  10. En iyi çalışanlarınızı en iyi pazarlarınızla eşleştirin