İnternete, sosyal medyaya, televizyonlara düşüncesizce harcanan paralar, dönüş oranında mantıklı ve istikrarlı sonuçlar vermedikçe dünyanın en zengin şirketlerini zengin etmekten başka ne işe yarıyor? Büyük harcamalar, bu harcamalardan biraz fazla kazanç..

Alternatif var mı?

Var: Yurtdışında Türk Sağlık Merkezleri olan MedicalinTurkiye ve Roadshowlar.

Peki nedir bunlar?

MedicalinTurkiye, hedef pazarlarda, yerinde hizmet, sağlık turisti ile birebir iletişim, finans, malpraktis (uluslararası hasta-sağlık hukuku), sigorta ve diğer muvzuatların çözümü ile Türk Sağlık Turizm Sektörünün yurtdışında kurumsal hizmet vermesi için yurtdışında Türk Sağlık Merkezleri (Turkish Health Center-THC) kurulması için çalışan bir organizasyondur.

MedicalinTurkiye tarafından düzenlenecek olan ‘‘Roadshow’’ların amacı ise Türk Sağlık Sektörü temsilcilerini (Doktorlar, Hastaneler, Klinikler, Sağlık İşletmecileri, Sağlık Turizm Acentaları, Yaşlı Bakım Evleri, Termal Oteller vs.) hedef pazarlara götürerek, sağlık turizm pazarlaması ile ilgili farklı pazarlama çalışma örneklerini göstermektir.

Bu roadshowlar ile yabancı hasta, e-çözümlerle ulaşabildiği bilgilerin (sosyal medya, TV reklamları vs.) dışında bizzat Türk Sağlık Sektörünün temsilcileri ile birebir görüşebilecek, onlara dokunabilecek soru ve sorunları için birinci ağızdan cevap bulabilecektir.

MedicalinTurkiye ve ‘‘Roadshow’’larda Göz, Diş, Saç Ekimi, Plastik Cerrahi, Obezite Cerrahisi, Organ Nakli, Ortopedi, Tüp Bebek, Kardiyoloji, Beyin Cerrahisi, KBB, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, Termal Turizm, Yaşlı Bakımı Turizmi branşlarında ve bu branşlar için sadece bir kurumun katılabileceği çalışma prensbiyle organize edilecektir.

Türk Sağlık Sektörü temsilcileri, alanında ilk olan, bu çalışmalar sayesinde Sağlık Turizm pazarlaması konusunda daha ekonomik ve daha farklı çözümleri keşfedecek.