Doğrudan yurtdışı müşterilere satış yaptığınızda, yeni müşteriler bulmaktan satış sonrası desteğe kadar her şeyden siz sorumlusunuz. Satış işleminin her aşaması üzerinde kontrol sahibi olmanız:

  • daha yüksek marjlar koymak
  • pazarı tanımak
  • Müşterilerinizle kişisel bir ilişki kurmak
  • rakiplerinizin ne yaptığını görün
  • etkili bir pazar stratejisi planlamak

Doğrudan tüketicilere çevrimiçi satış yapmayı planlıyorsanız, bu cazip bir seçenek olabilir. Ürününüz veya pazarınız, müşterileri karşılamak ve onlara şahsen satmak için sık sık pazarı ziyaret etmenizi gerektiriyorsa, bunun çok fazla kaynak alacağının farkında olun. İşletmenizin büyüklüğü için doğrudan satışın ölçeklenebilir olmadığını ve bir acente veya distribütör kullanmanın pazar için daha uygun maliyetli yollar olduğunu görebilirsiniz.

Yurtdışında online satış yapın

Çevrimiçi satış yapmak, doğrudan denizaşırı müşterilere satış yapmak için düşük maliyetli bir yoldur.

İnternet üzerinden satış yapabilirsiniz:

  • uluslararası web siteniz
  • çevrimiçi pazarlar
  • sosyal medya platformları
  • Bizim kullanın satan çevrimiçi yurtdışı hizmet hükümet tarafından müzakere fırsatlar ile çevrimiçi pazarları bulup katılmak.
  • Uzman bire bir e-ticaret rehberliği için E-İhracat programımıza katılın .

Koruma Önlemleri

Her iki taraftaki beklentileri netleştirmek için her zaman ilişkinizi ve anlaşmalarınızı belgelemelisiniz. Mümkünse sözleşmelerinizde İngiliz yasalarını kullanın ve sözleşmenin şart ve koşullarınızı açıkça belirtildiğinden emin olun. Bunlar şunları içerebilir:

  • denetim maddeleri
  • rüşvet ve yolsuzluk maddeleri
  • yolsuzlukla mücadele ve rüşvet konusunda eğitim ve belgelendirme yapma hükümleri
  • Her zaman, ülke hukuku hakkında özel bilgiye ve endüstrinize ilişkin uzman bilgisine sahip yerel bir avukat kullanmayı düşünün.