Sağlık Turizmi Call Center Satış Eğitimi

Sağlık Turizmi Call Center (Tele Satış) Eğitiminin amacı; yurt dışındaki hasta pazarlama süreçlerinde çalışan acente veya sağlık kuruluşlarındaki elemanların bu alandaki kurumsallığını ve hukuksal süreçlerdeki konuşma dili ile satış kabiliyetini artırmaktır.  Eğitmenimizin bu alanda tecrübeleri ve satış deneyim örnekleriyle birlikte uygulamalı bir eğitim yapmaktayız. Bu eğitimi alacak pazarlama elemanları, hasta hizmet kalitesi standartlarınca hem konuşma metni yazma hem de sorunlara çözüm bulma yetilerini anlık refleks haline getirebilmektedir.

Eğitime kimler katılabilir?

  • Acenta, sağlık turizmi tele satış yöneticileri ve ekibi
  • Sağlık Kuruluşu, Hastane, klinik, poliklinik, muayenehane, sağlık turizmi elemanları
  • Sağlık turizmi departman yöneticileri
  • Çağrı merkezi yöneticileri ve çalışanları
  • Satış departmanları yetkilileri
  • Çağrı merkezi hizmetleri bölümü öğrencileri

Eğitimde İşlenen Konular

  • Müşteri Odaklı Yaklaşımın Formülü
  • Telefonda İletişimin Temel Kuralları
  • Değişen Müşteri, Dönüşen Satış, Modern Satışta Rekabet ve Refakat Modelleri: Neden Satın Alınız?
  • Evrensel Satın Alma Güdüleri: Nasıl Satın Alınız?
  • Satın Almanın Algoritması: Neyi Satın Alırız?
  • Değer Odaklı ve Kompleks Satış Yaklaşımları Gelen Çağrılar ve Giden Çağrılar için Farklı Yaklaşımlar
  • Müşteri Beklentileri, Müşteri Kişilik Tipleri ve Güdüleme Yöntemleri
  • Telefonda Satışın Aşamaları, Müşteri Potansiyeli ve İstihbaratı, Hazırlık Aşaması ve Temel Konuşma, Müşteriyi Anlamak, Satışta Soru Sorma Sanatı, Evet Cevabı Aldıran Soru Tipleri, Müşteri Teması: Öncesi ve Temas Anını Yönetmek, Dış Arama Türleri ve Modelleri 7-20-45 Saniye Kuralları
  • Temasta Kredibilite ve ilgi Uyarma Yöntemleri, Temasta Satış Köprüsü Oluşturma, Doğurgan Sorular Yaklaşımı
  • Güçlü Sorular ve Güdüleme Uygulaması, Hipnotik Satış Cümleleri ve Güdüleme, Çözüm ve Çözüm Sunumunun Püf Noktaları
  • Satış İtirazları Karşılama Formülü, Fiyat, Rekabet, Kalite, Erteleme ve İhtiyaç İtirazlarına Karşı Özgün Teknikler
  • Müşteri Şikâyetleri ve Karşılama Yöntemleri, Kapanışa Götüren Cümleler
  • Satışta Hikâye Tasarımı: Hikâye Anlatımı Yöntemiyle Tele Satış
  • Tele Satışta Stratejik Yaklaşımlar: Tele Satışta Ses Tonu Kullanımı
  • Duygu Hissettirme Tonlamaları, Ses Rengi Kullanımları
  • Nefes ve Diksiyon Tüyoları, Müşteri Odaklı Yaklaşımın Formülü
  • Telefonda İletişimin Temel Kuralları Değişen Müşteri

Eğitim Hangi Sorulara Cevap Veriyor?

  • Hangi sağlık hizmetleri sağlık turizmi kapsamında sunulmaktadır?
  • Sağlık turizmi müşterileri nelerden etkilenir ve neleri arar?
  • Sağlık turizmi hizmetleri için ücretlendirme nasıl yapılır?
  • Hangi yöntemlerle sağlık turizmi hizmetleri pazarlanır?
  • Sağlık turizmi hizmetleri için hangi belgeler ve izinler gereklidir?
  • Sağlık turizmi hizmetleri için müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
  • Call center (tele satış) görevlisi nasıl bir profil olmalıdır?
  • Sağlık turizmi müşterilerine nasıl yaklaşılmalıdır?
  • Sağlık turizmi müşterilerine hangi bilgiler sunulmalıdır?
  • Sağlık turizmi müşterilerinin soruları nasıl cevaplanmalıdır?
  • Sağlık turizmi müşterilerinin şikâyetleri nasıl ele alınmalıdır?
  • Sağlık turizmi hizmetleri için müşteri takibi nasıl yapılmalıdır?
  • Call center (tele satış) görevlileri için performans ölçütleri nelerdir ve nasıl değerlendirilir?

Satın Alma

Hesabın Adı: İGEME YÖNETİM DANIŞMANLIK TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

IBAN: TR440020500009831218500001

12.500 TL

(KDV Dahil)

Belirtilen hesaba ödeme sağlandıktan sonra [email protected] hesabına veya +905459190818 numaraya dekont-isim soy isim-fatura bilgilerinizi iletmeniz durumunda eğitiminiz için kontrol sağlanıp size onay mesajı iletilecektir.

İhracat, Sağlık Turizmi ve Teşvikler Konusunda Tüm Sorularınız için

#sağlıkturizmi #callcenter #eğitimdeişlenenkonular #igeme